Treinreis Xian - Chengdu - Reisverslag uit Chengdu, China van Astrid - WaarBenJij.nu Treinreis Xian - Chengdu - Reisverslag uit Chengdu, China van Astrid - WaarBenJij.nu

Treinreis Xian - Chengdu

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

04 Augustus 2013 | China, Chengdu

Hallo allemaal,

Hierbij het eerste verslag vanuit Chengdu.
Gister heb ik na de starbucks en een lunch in mn hostel, medicijnen moeten kopen. Ik heb hartstikke verkouden, waarschijnlijk door de airco.
Daarna door naar het treinstation waar ik bijna 4 uur moest wachten. Ik was dus op tijd.
De reis ging prima. Ondanks 3 anderen mensen op me heen, heb ik aardig geslapen eigenlijk.
Vanochtend bleek dat er een ouder nederlands stel in de kamer naast me sliep. Die konden me vertellen dat we vertraging hadden. 2.5 uur na de geplande tijd kwamen we eindelijk aan.
Mn pick up van het hostel was weg. Uiteindelijk ben ik achterop een scooter in mn hostel gekomen.

Erg kort verslag maar ik ben moe dus ga uitrusten.
Morgen doe ik een pandatour en overmorgen ga ik naar de grote boeddha van leshan.

Heel veel liefs

As

  • 04 Augustus 2013 - 09:28

    Liza:

    Hey As,
    Echt vervelend dat je verkouden bent!!! En wat een belevenissen alweer: achter op een scooter naar je hostel, omdat je trein vertraging had! Kan me wel voorstellen dat je nu dus graag lekker even gaat uitrusten! Héél héél héél veel plezier de komende dagen en tot lees maar weer! Liefs en xxx Liza

  • 04 Augustus 2013 - 20:46

    Oma En Opa:

    hallo wereldreizigster
    als ik het goed heb bijgehouden heb je al heel wat gezien
    en meegemaakt en dat is al heel wat en nu naar de panda,s
    toe het zijn lieve beestjes maar bijten graag en degrote
    boeddha en daar kun een gebedje doen ook voor mij
    oma zit tv te kijken die is wel even zoet
    kijken wat je de volgende keer weer mee maakt
    de groeten van ons doooooooiiiiiiiiii

  • 05 Augustus 2013 - 06:17

    Thomas:

    Goed om te horen dat t goed gaat as, hier is alles ook prima ondanks de hitte, zie je over 9 dagen weer thuis, de groeten van iedereen hier en ome robbert zecht DOEI, veel plezier verder nog he

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Astrid

Tijdens mijn reizen probeer ik anders culturen en landen te ontdekken. Het liefst met als eindresultaat, dat ik in alle landen ter wereld ben geweest.

Actief sinds 24 April 2013
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 20094

Voorgaande reizen:

09 Juli 2017 - 08 Augustus 2017

China 2017

15 Juli 2013 - 13 Augustus 2013

Hong Kong en China

Landen bezocht: