From China with Love - Reisverslag uit Uithoorn, Nederland van Astrid - WaarBenJij.nu From China with Love - Reisverslag uit Uithoorn, Nederland van Astrid - WaarBenJij.nu

From China with Love

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

13 Augustus 2013 | Nederland, Uithoorn

Lieve allemaal,

Hier is ie dan: de allerlaatste blog van mijn reis naar Hong Kong en China. Vanochtend om 3.15 uur Shanghai-tijd ging mijn wekker. Waarna ik om 4.45 uur in de taxi zat.
Daarvoor moest ik nog uitchecken en volgens de mensen in het hostel is er 24-uurs receptie. Dus om 4.30 kwam ik beneden en was het helemaal donker in de receptie, dus ik dacht: er komt zo wel iemand. Hoor ik opeens een gesnurk vanachter de balie: daar lag dus iemand op een matrasje te slapen. Haha. Tsja, dus ik hem wakker maken.
Gelukkig vond hij het niet erg.
Na 45 minuten met de taxi was ik op Shanghai Pudong International Airport. De reis was begonnen....
Om 9.20 uur ging mijn vliegtuig dan eindelijk op weg naar Helsinki, waar ik rond 14.00 aankwam. Even iets vroeger dan gepland, maar dan kon ik even rustig mijn benen strekken.
Om 16.30 (15 min later dan gepland) vertrok mijn vlucht naar Amsterdam, waar ik om 18.05 uur bij de baggageband stond.
God, wat was ik blij om mijn ouders en broertje weer te zien!!!!!

Nu ben ik dus weer thuis. Doodop, maar voldaan van een mooie reis. Nu eerst maar even uitrusten en dan terugkijken op een super speciale reis!

Aan iedereen die mij de afgelopen 4 weken heeft gevolgd en gesteund:
Heel erg bedankt! Zonder jullie reactie had ik het waarschijnlijk niet zolang volgehouden!!!

Een aantal foto's staan er al op, op facebook komen er mogelijk meer. Na de vakantie maak ik ook een fotoboek. Wie dan meer wil zien, moet maar een afspraak maken ;)

Heel erg bedankt en hopelijk tot een volgende reis!!!!!

Heel veel liefs,

Astrid

  • 13 Augustus 2013 - 21:11

    Pa:

    Lieve Astrid

    Wij zijn blij dat je weer heelhuids thuis bent

    Veel liefs

    Je vader

  • 13 Augustus 2013 - 21:27

    Marlies:

    Hoi Astrid,

    Welkom thuis dappere vrouw!!!
    Echt supergaaf dat je dit helemaal in je uppie hebt verzonnen, gepland, gedaan en volgehouden.
    Je mag trots op jezelf zijn.

    Lekker in je eigen bedje slapen, alles verwerken van de afgelopen weken en genieten van het weer thuis zijn n ons erg geordende, maar vooral EIGEN Holland.

    Hoop je nog te spreken voordat ik vertrek (8 augustus).

    Marlies


  • 13 Augustus 2013 - 21:28

    Marlies:

    ...eeeeu, dat moet dus zijn 28 augustus..

    De 2 werkt niet altijd ;-)

  • 13 Augustus 2013 - 22:23

    Carolien:

    Hoi As,
    Blij dat alles zo goed is gegaan ! Je mag heeeeeel erg trots zijn dat je dit allemaal zo goed hebt gepland, geregeld en volbracht ! Het was heel erg leuk om je iedere dag te volgen en je avonturen te lezen. Nu kan de Minion op m'n telefoon weer vervangen worden door Tyne: je bent weer veilig thuis.
    Liefs tante Co , Ronald en Tyne

  • 13 Augustus 2013 - 22:32

    Tineke:

    Welkom terug! Slaap lekker ;-)

  • 14 Augustus 2013 - 10:28

    Liza:

    Hey As, heb genoten van al je verhalen!!! Rust lekker uit, zoals al gezegd in m'n smsjes. Spreek je snel en ben benieuwd naar de fotoboek! Liefs en Xxx Liza

  • 18 Augustus 2013 - 21:05

    Oma En Opa:

    ha die asrid
    blij dat je weer heel huids thuis bent van die lange reis
    uit china al met al heb je weleen grote indruk gekregen
    van zon land je hebt heel wat gezien van je leven
    het is iets waar je met groot genoegen kunt terug
    kijken en nu kun je eerst wel uirrusten om bij te komen
    van je reis wij zien jullie als je weer thuis ent uit bakkum

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Astrid

Tijdens mijn reizen probeer ik anders culturen en landen te ontdekken. Het liefst met als eindresultaat, dat ik in alle landen ter wereld ben geweest.

Actief sinds 24 April 2013
Verslag gelezen: 592
Totaal aantal bezoekers 20088

Voorgaande reizen:

09 Juli 2017 - 08 Augustus 2017

China 2017

15 Juli 2013 - 13 Augustus 2013

Hong Kong en China

Landen bezocht: