Yangshuo: rustdag - Reisverslag uit Yangshuo, China van Astrid - WaarBenJij.nu Yangshuo: rustdag - Reisverslag uit Yangshuo, China van Astrid - WaarBenJij.nu

Yangshuo: rustdag

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

02 Augustus 2017 | China, Yangshuo

Hoi Allemaal,
Vandaag hadden we bestempeld als onze rustdag/niks-doen-dag op het complex van onze hotel. Vanochtend betekende dat dus lekker uitslapen. Koen lag dus ook heerlijk te slapen tot een uur of 10. Helaas was ik zelf gewoon om 7.15 uur wakker en om 9 uur ging ik dus lekker even ontbijten. Tijdens het ontbijt ben ik rustig even uit gaan zoeken wat we allemaal willen en kunnen doen en wat dat kost kwa geld en tijd.
Toen Koen eenmaal klaar was met ontbijten hebben we uitgezocht wat we willen doen, waarna we lekker naar het zwembad gingen. Daar hebben we heerlijk wat uurtjes doorgebracht met een prachtig uitzicht. Na een heerlijke lunch is Koen nog lekker gaan zwemmen en ben ik nog lekker even wat gaan lezen en relaxen.
Eind van de middag hebben we lekker thee gedronken op het overdekte terras, waar we hebben zitten praten met een Nederlands stel uit Nijmegen. Maar goed dat we overdekt zaten want rond een uur of 18 kwam er een flinke regenbui. Gelukkig koelde het daardoor ook een beetje af. Dus we konden lekker blijven zitten voor het diner.
Naast ons zat een gezin een spelletje doen waar Koen aan meedeed en ik ben lekker nog even gaan lezen terwijl het langzaamaan donker werd.
s' Avonds zijn we lekker na het douchen naar bed gegaan want morgen willen we weer een beetje op tijd op. Dan gaan we naar Guilin met de taxi en bus.

Tot morgen dus!

Astrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Astrid

Tijdens mijn reizen probeer ik anders culturen en landen te ontdekken. Het liefst met als eindresultaat, dat ik in alle landen ter wereld ben geweest.

Actief sinds 24 April 2013
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 20083

Voorgaande reizen:

09 Juli 2017 - 08 Augustus 2017

China 2017

15 Juli 2013 - 13 Augustus 2013

Hong Kong en China

Landen bezocht: