vlucht chengdu-shanghai - Reisverslag uit Sjanghai, China van Astrid - WaarBenJij.nu vlucht chengdu-shanghai - Reisverslag uit Sjanghai, China van Astrid - WaarBenJij.nu

vlucht chengdu-shanghai

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

09 Augustus 2013 | China, Sjanghai

Hoi allemaal,

Welkom op de heetste plek van china: Shanghai!

Na dagen uitslapen werd ik vanochtend door een busje van Sichuan Airlines om 8.30 opgehaald, om vervolgens naar Chengdu International Airport te rijden. Oh jongens dat verkeer! Alsof er totaal geen regels zijn, wat een chaos!
Eenmaal om 9.30 op de luchthaven, was ik meteen mn tas kwijt en zat ik al om 9.40 aan een heerlijke latte van demSPR Coffee.
Om 11.35 ging mn vlucht, maar om bij het vliegtuig te komen moesten we eerst een stuk met de bus. Leuke ervaring om het vliegveld eens zo te zien! Ik had gelukkig een raamstoel dus heb even lekker gehangen. Naar buiten kijken ging niet want de zon was te vel.
Het hele vlucht ging goed, alleen met het inzetten van de landing hadden we zeer zware turbulentie. Dat was toch wel pittig.
Eenmaal op Shanghai Pudong Int Airport was mn tas er meteen en kon ik meteen naar de metro. Na 1.5 uur was ik eindelijk in mn hostel genaamd Rock &Wood. Echt super leuk met een tuintje en dus veel hout.
Ik heb een heerlijke 2 persoons kamer met een super mooie badkamer.

Na even uitrusten en een douche heb ik heerlijk even zitten lezen.

Nu even goed bijslapen en morgen met de hop-on bus door Shanghai.

Heel veel liefs

Astrid

  • 09 Augustus 2013 - 15:29

    Mama:

    Lieve As,
    Eindelijk weer een berichtje van mij. Alweer je laatste bestemming. En alleen dit "vliegverhaal" is al leuk om te lezen. Ik moet op mijn gemak je andere blogs ook nog lezen, maar nu eerst weer naar de camping. Geniet van de Hop on bus en de bootvaart en dan zie ik je hopelijk dinsdag. Liefs en dikke kus, Mama

  • 09 Augustus 2013 - 15:31

    Papa:

    Lieve wereldreiziger,
    Je eindspurt is ingezet, nog een paar korte dagen in Shanghai en dan weer terug naar het kikkerlanden
    Geniet er nog wel even van en dan komt alles goed.
    Je latte staat op het strand al te wachten

    Dikke kus
    Je Vader

  • 09 Augustus 2013 - 15:31

    Thomas:

    Doei lieve zus
    Tot dinsdag

  • 09 Augustus 2013 - 19:32

    Marlies:

    Heej Astrid!

    De laatste paar dagen in China in een van de leukste steden. Geniet nog lekker van het laatste deel van je reis. Veel plezier de komende dagen in Sjanghai!

  • 09 Augustus 2013 - 21:13

    Oma En Opa:

    hei astrid
    het snelste verslag dat ik heb gelezen was van je broer
    zo dus dinsdag ben je weer thuis en dan eerst
    maar flink uitrusten en zien we je wel
    nog veel plezier de laatste dagen in shanghai
    de groeten uit holland van ons

  • 09 Augustus 2013 - 21:46

    Carolien:

    Hoi As, gelukkig is ook deze etappe van de reis weer goed gegaan! Ik ben benieuwd wat je van Shanghai vind. Leuk dat je alweer een leuk hostel hebt. Ik had er even op gegoogled en zag op 1 van de foto's een hond net als Tyne zitten . Veel plezier morgen in de hop on hop of bus !! Liefs van ons

  • 10 Augustus 2013 - 04:29

    Els O'Rourke:

    Lieve Astrid,

    Groetjes uit Montana, net even de laatste drie blogs gelezen en het lijkt dat het je allemaal wel aardig af gaat. Donderdag gingen we al vroeg weg naar Missoula. Thomas hoefde pas om half drie met het vliegtuig maar Mikaliana had not een half elf afspraak. Ik had een berichtje van mama dat hij weer goed was aangekomen. Wij zijn nog een nachtje blijven camperen en zijn nu net weer thuis. Zondag gaan we nog weer weg voor een klein weekje camperen. Jij hebt ook vast nog wel wat in de planning. Ik hoop dat je nog veel ziet en je een geode reis terug hebt.

    Liefs Tante Els

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Astrid

Tijdens mijn reizen probeer ik anders culturen en landen te ontdekken. Het liefst met als eindresultaat, dat ik in alle landen ter wereld ben geweest.

Actief sinds 24 April 2013
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 20105

Voorgaande reizen:

09 Juli 2017 - 08 Augustus 2017

China 2017

15 Juli 2013 - 13 Augustus 2013

Hong Kong en China

Landen bezocht: