De Allerlaatste dag in China! - Reisverslag uit Sjanghai, China van Astrid - WaarBenJij.nu De Allerlaatste dag in China! - Reisverslag uit Sjanghai, China van Astrid - WaarBenJij.nu

De Allerlaatste dag in China!

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

12 Augustus 2013 | China, Sjanghai

Lieve allemaal, Wauw! Het is alweer de allerlaatste dag in China! Vanochtend ben ik naar de Fake Market op 580 Nanjing Road gegaan om eens even lekker af te dingen. Helaas waren de verkopers niet erg in hun humeur en waren ze nogal irritant. Ik heb gelukkig wel nog wat thee kunnen scoren bij een heel lief meisje, die me daarna kon doorverwijzen naar een hele lieve dame, waar ik nog 5 shirtjes heb gekocht. 3x Abercrombie en 2x Super Dry (opkomend Japans merk). Daarna heb ik nog een pedicure en manicure gehad bij een hele leuke salon. Daar ben ik ook even blijven zitten want ik was bekaf. Na een heerlijke maaltijd ben ik teruggegaan naar mn hostel, waar ik mn tas heb ingepakt. Nu even mn blog en morgenochtend om 4.45 staat de taxi voor me klaar. Al met al een leuke maar vermoeiende dag dus. En dat geldt eigenlijk voor mijn hele reis. Morgenavond (nederlandse avond), hoop ik nog een allerlaatste blog te plaatsen over mijn vliegreis terug naar Nederland. Wie de details wil weten: om 9.20 uur vertrek ik vanuit Shanghai naar Helsinki, waar ik om 14.35 aankom. 16.15 vlieg ik verder van Helsinki naar Amsterdam, waar ik om 17.45 moet aankomen. Al deze tijden zijn de plaatselijke tijden. Voor nu: heel veel liefs en hopelijk tot snel!!! Liefs As

• 12 Augustus 2013 - 20:04

Opa En Oma:

hallo astrid
    ik heb je laatste verslag gelezen.jammer dat het over is?
    ik wens je een fijne terugreis en we zien elkaar thuis wel een keer
    heel veel plezier in bakkum en tot ziens
    groetjes van opa en oma.

• 12 Augustus 2013 - 20:27

Marlies:

Heej Astrid!

Tjee wat is de tijd snel voorbij gegaan en wat heb je toffe dingen gedaan, gezien en meegemaakt. Ik weet zeker dat je er zelf ook een stuk van 'gegroeid' bent! Hoop dat je heerlijk slaapt vanaaf, want 4.45 is wel heeel erg vroeg. Pfoeh!

Wens je een hele goede reis, gezellige vlucht en natuurljk een vrolijke thuiskomst!

Hoop je binnenkort nog even te zien voordat ik naar het "rijk van het midden" vertrek.

Doeg!
    Marlies