Hua Shan - Reisverslag uit Xi'an, China van Astrid - WaarBenJij.nu Hua Shan - Reisverslag uit Xi'an, China van Astrid - WaarBenJij.nu

Hua Shan

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

31 Juli 2013 | China, Xi'an

Hoi allemaal,

Beter laat dan nooit, hierbij dan het reisverslag van hua shan.
Om 7.25 zat ik samen met julia uit londen en romen uit wenen in de bus naar hua shan.
Onderaan de berg aangekomen moesten we in het bezoekerscentrum een buskaartje en toegangskaartje kopen om de berg op te kunnen. In het bezoekerscentrum hadden ze onder de glazen vloer een maquette van de omgeving, best gaaf.
Wij met de shuttle de berg op naar de kabelbaan, en met de kabelbaan naar de north peak. Wat een uitzicht!
Eenmaal boven besloten we richting de west peak te lopen, wat best een klim is via steile trappetjes. Onderweg hingen allemaal sloten, wat je op kan hangen en geluk zou brengen. Vooral getrouwde stellen doen dit.
Halverwege besloten ik en romen terug te gaan, want we hadden een retour voor de kabelbaan. Julia ging met de kabelbaan bij de west peak naar beneden en kwamen we s avonds in het hostel weer tegen.
Rond 14 uur ging we weer naar beneden om rond 16.45 weer terug te zijn in het hostel. Die douche was toen wel erg lekker!
s Avonds ben ik met romen naar het winkelcentum en de fonteinshow geweest, alleen zaten we op de terugweg in de verkeerde bus, dus we moesten best nog een stuk lopen. Maar goed, het was heel leuk.

Liefs
Astrid

• 31 Juli 2013 - 18:04

Carolien:

ben benieuwd naar je belevenissen !!! wel fijn dat je er nog iets op hebt gezet vandaag ! Lfs t. Co slaapse ZZZZzzzzz.......