City Wall - Reisverslag uit Xi'an, China van Astrid - WaarBenJij.nu City Wall - Reisverslag uit Xi'an, China van Astrid - WaarBenJij.nu

City Wall

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

02 Augustus 2013 | China, Xi'an

Hallo allemaal,

Hierbij m'n blog over mijn laatste dag in het historische en super leuke Xi'An.
Vanochtend ben ik mijn dag begonnen met pannekoekjes als ontbijt; dat is nog eens goed wakker worden.
Daarna heb ik wat kaarten gekocht en die vervolgens geschreven bij de starbucks. Nee, ik stuur ze niet op, dat doe ik in nederland.
Daarna heb ik in het muslim district, wat mn favo plaats van xian is geworden, nog wat souvenirs gekocht.
Rond 16 uur ben ik hij de south gate de stadsmuur opgegaan waar ik een fiets heb gehuurd. Daarmee heb ik de hele stadsmuur mee rondgereden. 3 keer raden wat voor mensen erop de fietsen zaten..... ja alleen maar nederlanders, okee en een paar chinezen.
En nu zit ik in mn hostel. Nog even mn blog schrijven, mn souvenirs bekijken en ff uitrusten van een zeer warme en zonnige dag.
Morgenavond om 19.45 vertrekt mn trein naar Chengdu, die zondag om 11.40 aankomt.
Mn volgende blog is er dus zondag, met mn laatste uren in xian en ook mn laatste treinreis in china. Van chengdu naar shanghai ga ik namelijk vliegen. Maar dat is een later verhaal.
Tot zover

Liefs
As

  • 02 Augustus 2013 - 12:35

    Pa:

    Hoi As

    Het zal is niet dat je allemaal Nederlanders tegen komt op de fiets, was het voor de rest wel leuk.
    Vergeet niet dat je nog een dag op je blog moet aanvullen, daar was nog geen tijd voor.
    Ik heb even geteld en ik kwam uit op meer dan 100 reacties op al je verhalen, dus. Blijf schrijven voor de reacties,

    Dikke kus van je vader

  • 02 Augustus 2013 - 15:52

    Mama:

    Lieve As,

    Weer een leuke en enerverende dag zo te lezen. Ik wens je een hele goede treinreis en ik hoop je volgende week weer even te spreken. Van papa hoor ik je belevenissen wel. Veel liefs, Mama

  • 02 Augustus 2013 - 18:39

    Liza:

    Hey As,
    Inmiddels weer thuis, dus nu gaan m'n berichtjes weer aankomen via je site en hoeven ze niet meer via whatsapp. Ik heb een fantastische/vermoeiende week gehad. En ik geloof dat jij ook een mooie week in Xi'an achter de rug hebt. Nog één dagje en dan alweer verder. Het gaat best wel hard volgens mij.
    Tsja, Nederlanders en fietsen, kan ook niet anders! :P
    Liefs en xxx Liza

  • 03 Augustus 2013 - 08:33

    Carolien:

    Hoi As, vanuit een warm nederland hier een berichtje. Dat klinkt leuk zeg fietsen op de stadsmuren ! Heb je ook nog met Nederlanders gesproken ? hoezo kaarten in nederland opsturen???? dat is toch nep? ik wil wel een kaartje UIT china hoor ! Tyne heeft haar kikker diploma gehaald met zwemmen in de amstel, we hebben er foto's en een filmpje van. Ga je nu ook weer in een slaaptrein naar Chengdu? Ik zal vanavond even kijken wat daar allemaal weer te zien is . Goeie treinreis en tot blogs weer ! Lfs t. Co & Ronald & Tyne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Astrid

Tijdens mijn reizen probeer ik anders culturen en landen te ontdekken. Het liefst met als eindresultaat, dat ik in alle landen ter wereld ben geweest.

Actief sinds 24 April 2013
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 20132

Voorgaande reizen:

09 Juli 2017 - 08 Augustus 2017

China 2017

15 Juli 2013 - 13 Augustus 2013

Hong Kong en China

Landen bezocht: