Nog 1.5 weken tot vertrek; test - Reisverslag uit Uithoorn, Nederland van Astrid - WaarBenJij.nu Nog 1.5 weken tot vertrek; test - Reisverslag uit Uithoorn, Nederland van Astrid - WaarBenJij.nu

Nog 1.5 weken tot vertrek; test

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

03 Juli 2013 | Nederland, Uithoorn

Dit is even een testbericht om te kijken of alles werkt. Op 15 juli ga ik weg en alles is geregeld: de vluchten, hostels en de treinen. Nu nog erheen ;)
Het eerste echte reisverslag komt hopelijk 16 juli, dan kom ik namelijk aan in Hong Kong na een lange vlucht uit Helsinki.
Dus tot zover was dit het dan voor nu.

  • 03 Juli 2013 - 21:55

    Tineke K.:

    Hoi Astrid,

    Ik vroeg het me al af of je al vertrokken was, maar nu dus echt bijna. Vast druk met de laatste voorbereidingen. Ik wens je heel veel plezier en ik ben benieuwd naar je verhalen, leuk om dat te kunnen volgen!

    Groet, Tineke

  • 03 Juli 2013 - 22:10

    Carolien:

    Ziet er goed uit As. We kijken uit naar bijzondere verhalen van je reis !!! Lfs van ons

  • 03 Juli 2013 - 22:21

    Liza:

    Ik ga alles lezen!!! Zie je volgende week! xxx

  • 05 Juli 2013 - 13:42

    Marian Van Der Wals:

    Oke lieve As, ik zal ook even reageren en kijken of ik je ook wat kan laten weten. Natuurlijk volg ik je op de voet. Liefs, Mama

  • 05 Juli 2013 - 17:16

    Astrid :

    Jazeker kan ik reageren. ;)

  • 07 Juli 2013 - 19:42

    Opa En Oma Wals:

    wij zullen je zeker volgen waar je bent je zult wel heel wat te zien krijgena astrid wij hopen dat je een onvergetelijke vakantie krijgt heel veel plezier en we zullen je volgen groetjes opa en oma v.d. wals
    \]

  • 16 Juli 2013 - 08:17

    Carolien:

    Geen idee of en wanneer je dit leest, maar ik denk constant aan je nu je echt op reis bent. Succes en vooral plezier !! lfs t. Co ps het is nu dinsdagmorgen

  • 18 Juli 2013 - 18:52

    Annemieke :

    Heeel veel plezier trien, we gaan je volgen hoor! maak maar veel foto's en mooie verhalen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Astrid

Tijdens mijn reizen probeer ik anders culturen en landen te ontdekken. Het liefst met als eindresultaat, dat ik in alle landen ter wereld ben geweest.

Actief sinds 24 April 2013
Verslag gelezen: 418
Totaal aantal bezoekers 20213

Voorgaande reizen:

09 Juli 2017 - 08 Augustus 2017

China 2017

15 Juli 2013 - 13 Augustus 2013

Hong Kong en China

Landen bezocht: