Reactie op Reacties - Reisverslag uit Peking, China van Astrid - WaarBenJij.nu Reactie op Reacties - Reisverslag uit Peking, China van Astrid - WaarBenJij.nu

Reactie op Reacties

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

24 Juli 2013 | China, Peking

Wat een leuke reacties weer!!! Dat doet me echt goed, want ik heb het niet altijd even makkelijk hier.
Ik ben erg blij dat skype werkt en dat ik mensen af en toe ook eens kan zien en spreken.

Aanspraak gaat hier zeker wat makkelijker dan in Hong Kong. Ik hoop dat dat in de andere steden ook zo is, vooral in Xian en Chengdu. Shanghai maakt niet zoveel uit, want ik ben er maar 3 dagen en heb een redelijk vol programma.

Tineke: Het is inderdaad zeker niet koud hier, veel boven de 30 graden. Dat was in Hong Kong ook zo, maar dat voelde wel even anders.

Liza: Beijing rijker dan Hong Kong? Zo zou ik het niet noemen. Ik denk dat Hong Kong wel wat rijker is, maar op een andere manier misschien. Daar betaalde je al de hoofdprijs, terwijl er niet echt kwaliteit was.

Oma en Opa: Vermoeiend is het zeker. Dat begin ik nu zeker wel te merken. Volgende week wordt het denk ik even helemaal erg, want dan ben ik op/over de helft van de reis. Dat zal wel even een pittig punt worden, maar ik probeer me er doorheen te slaan. Hopelijk gaan de laatste weken dan wat sneller dan afgelopen week, want die leek behoorlijk lang te duren.

Ik ben erg blij met de reacties van iedereen: daarmee kom ik de dag wel aardig door!!!
Het is hier heel leuk, maar ik ben ook blij als ik straks thuis weer iedereen kan zien en spreken.
Dus ik zie jullie hopelijk snel en tot gauw!!!

Vanavond komt er weer een nieuwe blog bij!!

Liefs Astrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Astrid

Tijdens mijn reizen probeer ik anders culturen en landen te ontdekken. Het liefst met als eindresultaat, dat ik in alle landen ter wereld ben geweest.

Actief sinds 24 April 2013
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 20135

Voorgaande reizen:

09 Juli 2017 - 08 Augustus 2017

China 2017

15 Juli 2013 - 13 Augustus 2013

Hong Kong en China

Landen bezocht: