Nog 7 dagen - Reisverslag uit Uithoorn, Nederland van Astrid - WaarBenJij.nu Nog 7 dagen - Reisverslag uit Uithoorn, Nederland van Astrid - WaarBenJij.nu

Nog 7 dagen

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

02 Juli 2017 | Nederland, Uithoorn

Lieve Allemaal,

Het is inmiddels alweer 4 jaar geleden dat ik een super mooie reis door Hong Kong en China heb gemaakt. Na deze reis bleef de droom aanwezig om nogmaals China te verkennen; ook wat meer de natuur en richting het platteland.
En over 7 dagen gaat die droom dus uitkomen: samen met Koen reis ik 30 dagen door China, startend in Beijing en eindigend in Shanghai.

Vorige keer kreeg ik super veel reacties onderweg en dat deed mij veel goeds. Dus ook dit keer zou het leuk zijn als jullie af en toe eens reageren.

De eerste blog verschijnt hopelijk op maandag 10 Juli, op die dag komen wij namelijk aan (na ons vertrek op zondag 9 Juli om 16 uur).

Liefs
Astrid

• 02 Juli 2017 - 13:59

Ab:

Heel veel plezier samen.!

• 02 Juli 2017 - 22:14

Tineke:

Ik ben benieuwd naar jullie verhalen. Heel veel plezier!

• 09 Juli 2017 - 10:45

Jan:

Veel plezier en geniet ze, gezien de voorbereiding moet dat zeker gaan lukken