Ocean Park, Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Astrid - WaarBenJij.nu Ocean Park, Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Astrid - WaarBenJij.nu

Ocean Park, Hong Kong

Door: Astrid

Blijf op de hoogte en volg Astrid

19 Juli 2013 | Hong Kong, Hong Kong

Zo, we zijn weer een dag verder. Ik heb echt het gevoel dat ik al eeuwen weg ben.
Vandaag ben ik naar het ocean park geweest. Helaas begon het met heftige regen, dus ging ik, net als iedereen, eerst het aquarium in. Ik had gehoopt dat je onder zo'n glazen gang kon lopen, onder de vissen door, maar dat was hier niet het geval. Maar goed, ik ging door. Maar eerst een ocean park poncho scoren.
Daarna kreeg ik het emotioneel even zwaar want ik zag mn eerste echte giant panda. Hij was niet zo groot als ik me voorgesteld had, maar hij was super leuk. Daarnaast zaten ook nog aapjes, echt schattig. Toen werd het droog en zag ik hoe mooi het park was.
Na nog een giant panda en rode panda, ben ik met de cable car naar het andere deel van het park gegaan. Wow, wat een 8 min! Je gaat over een hele berg en 2 kabelbanen naast elkaar met uitzicht over de eilanden van hk.
Aan de andere kant ben ik met de ocean express naar het bovenste deel vanhet park gegaan. Hier was o.a. een show met dolfijnen en zeeleeuwen.

Tot slot ben ik nog naar de noord en zuidpool geweeest, waar pinguins, zeehonden, zeeleeuwen en walrussen waren. Daarna met de ocean park tower omhoog en met de kabelbaan weer naar het begin van het park.

Hier nog een leuke puffy zeehondknuffel gekocht en toen weer naar het hostel.
Wat een dag! Morgen heb ik een guided tour op lantau island, hopelijk is het goed weer.

Xxx as

  • 19 Juli 2013 - 16:43

    Carolien:

    Hoi As ! Wat klinkt dat supergaaf zeg, denk dat wij ook maar eens die kant op moeten ! En leuk dat je
    nu al Panda's hebt gezien ! Al die kabelbanen en uitzichten lijkt me ook een hele belevenis. Ik hoop inderdaad dat je morgen mooi weer hebt. Slaap je al wat beter? Al gewend aan de HongKong geluiden?
    Keep up the geweldige reisverslagen SUPER om te lezen! Doeiiiiiiiiiiii Lfs van ons x

  • 19 Juli 2013 - 16:50

    Jeannette Voskamp:

    Hoi Astrid, Wat een geweldige reis ben jij aan het maken! Ik vind het zo stoer van je! We volgen je verslagen, dus keep up the good works!! Groeten van ons alle vier.

  • 19 Juli 2013 - 16:53

    Liza:

    Hey As, klinkt als een zeer geslaagde dag! Het gevoel dat je er al dagen bent, kan je ook vertellen dat je iedere dag ontzettend veel indrukken op doet en dingen beleeft! :p xxx

  • 20 Juli 2013 - 05:44

    Hennes:

    Hey Astrid, Het gaat geweldig zie ik, je maakt erg leuke dagen, Blijf vooral schrijven, ik volg elke dag wat je hebt gedaan, geniet ervan. groeten

  • 20 Juli 2013 - 16:44

    Oma En Opa :

    ha die astrid
    meid wat vind ik knap dat je zo in je uppie aan het reizen bent
    Je zal wel veel indrukken mee brengen.
    Het is hier heel mooi weer, en volgende week heel heet.
    Maar daar heb je niets aan daar in dat verre land
    Wij wensen je mooie dagen en geniet er van he
    groetjes van opa en oma v.d.wals

  • 20 Juli 2013 - 19:31

    Mary:

    Hoi

    Super om je verslag te lezen.. Leuk he die panda's je kan er uren naar kijken al doen ze niet echt veel. Slapen/ eten. Niet voor niets Rinze zijn lievelingsdier. Waren de hokken daar ook zo goed beveiligd en moeste je door een desinfecterend spul lopen om naar het Hok te gaan. Zo te lezen zijn je dagen goed gevuld. En vermaak je, je prima... Leuk hoor...
    Groetjes weer MAry

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Astrid

Tijdens mijn reizen probeer ik anders culturen en landen te ontdekken. Het liefst met als eindresultaat, dat ik in alle landen ter wereld ben geweest.

Actief sinds 24 April 2013
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 20210

Voorgaande reizen:

09 Juli 2017 - 08 Augustus 2017

China 2017

15 Juli 2013 - 13 Augustus 2013

Hong Kong en China

Landen bezocht: